ثبت هر سفارش در بخش فروشگاهی رباتیران به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل بوده و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه و راهنمای سایت است.
قوانین عمومی:
کلیه ضوابط و قوانین فروشگاه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورت هرگونه تغییر در ضوابط و قوانین فروشگاه متعاقباً تغییرات جدید در همین صفحه درج میگردد.
رعایت حریم شخصی:
اطلاعات کاربری مشتری نزد فروشگاه محفوظ است. مشتری نیز باید در حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری و رمز عبور خود کوشا باشد، مسئولیت کلیه فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و رمز عبور وی انجام میگردد بر عهده مشتری است و فروشگاه هیچ نوع مسئولیتی را در این مورد نمیپذیرد.
ارتباطات الکترونیکی:
کلیه خبر رسانی ها و ایمیل های ارسالی از جانب فروشگاه تنها با شماره پیامک 1000551451 و پست الکترونیک eshop@robotiran.ir بوده و هرگونه پیام تحت عنوان فروشگاه رباتیران از طریق هر شماره پیامک و پست الکترونیک دیگری، فاقد اعتبار بوده و فروشگاه هیچ نوع مسئولیتی را در این زمینه قبول نمینماید.
تعویض کالای معیوب :
پس از دریافت بسته، مشتری 48 ساعت فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال به صورت تلفنی بخش فروش را مطلع نماید. با توجه به اینکه محصولات ارائه شده در فروشگاه به ندرت دچار مشکل میباشند، در صورتی که خریدار ادعا نماید کالای دریافتی وی دچار مشکل است میتواند آن را جهت تست برای کارشناس فنی ما ارسال نماید. پس از تست کالا توسط کارشناسان رباتیران، در صورتی که مشخص شود کالای مورد نظر دارای مشکل است این کالا در صورت موجود بودن تعویض و به صورت رایگان برای مشتری ارسال خواهد شد و در غیر اینصورت وجه آن به حساب مشتری واریز میگردد. اما در صورتی که کالای تست شده از نظر کارشناس رباتیران سالم شناخته شود، هزینه کارشناسی و تست آن (بسته به مدت زمانی که کارشناس فنی رباتیران برای تست این قطعه زمان صرف میکند) از خریدار دریافت خواهد شد. توجه شود کلیه هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به فروشگاه جهت تست به عهده مشتری خواهد بود. البته بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ و یا جریان نامتناسب، عدم نصب صحیح و غیره دچار اشکال میگردند به هیچ عنوان قابل تعویض نیست.
گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات :
کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتي نمي باشند، اما به منظور رفاه حال شما مشتریان محترم، فروشگاه رباتیران 48 ساعت ضمانت بازگشت وجه را برای محصولات خود در نظر گرفته است؛ مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول زمان و نحوه گارانتی دیگری مشخص شده باشد. همچنین مسئوليتي از بابت آموزش، چگونگي کار با قطعه و ... به عهده فروشگاه نمي باشد اما همیشه سعی نموده ایم تا در حد امکان نسبت به جمع آوری و در دسترس قرار دادن مطالب فنی و قطعات موجود در فروشگاه اقدام نماییم.
اطلاعات خریدار :
خریدار میبایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را با دقت و کامل وارد کند و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار میدهد معتبر بوده تا در صورت نیاز بتوان با خریدار تماس گرفت. ضمنا در صورتي که اطلاعات مندرج در حساب کاربري خریدار صحيح نباشد ،هرگونه تاخير، اشتباه یا برگشت خوردن مرسوله و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد.
قیمت ها و موجودی کالاها:
کلیه قیمت ها و تعداد موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح است، اما برای سفارش عمده یک کالا میبایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش هماهنگ نمایید. همچنین درصورت تغییر قیمت ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد.
لغو سفارشات:
مشتری 24 ساعت پس از ثبت سفارش فرصت دارد تا بدون ارائه هیچ دلیلی نسبت به لغو سفارش و دریافت وجه اقدام نماید، در صورتی که سفارش ارسال شده باشد خریدار میبایست بدون باز نمودن بسته فوراً نسبت به عودت آن به فروشگاه اقدام نماید، در غیر این صورت قبل از لغو سفارش حتما میبایست با بخش فروش تماس بگیرد. بدیهی است زمانی هزینه سفارش به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد که محصولات خریداری شده صحیح و سالم به فروشگاه عودت داده شود. همچنین هزینه های برگشت بسته و یا در صورت لزوم تست فنی قطعات برگشتی برای اطمینان از سالم بودن آنها به عهده مشتری است.
شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه :
خریدار متعهد میگردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسولیت هرگونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص، خریدار میبایست رأساً نسب به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.
حل اختلاف:
در صورت بروز هرگونه اختلاف در رابطه ی بین خریدار و فروشنده که به صورت دوجانبه و عادی قابل حل و فصل نباشد، مورد اختلاف توسط کمسیون فضای مجازی استان که فروشگاه در ان قرار دارد مورد بررسی قرار میگیرد.